wtorek, 11 czerwca 2013

141

Ta książka, mimo, że podparta tytułem, który budzi sztampowe skojarzenia, sztampowa wcale nie jest.

Aleksandra Seghi pisze w niej o grupach solidarnego zakupu, współczesnych kołach gospodyń (i gospodarzy), filozofii "zero kilometrów". Ale też o permakulturze. Zakwasie. Szkole demokratycznej. Rowerze. Wymianach ubrań i gratów. Kompostowaniu. Makaronie pokrzywowym. O tym, dlaczego warto recyklingować śmieci, czytać etykiety, a z pomocą zakupowych wyborów - dofinansowywać lokalną społeczność.

Nie pytajcie premiera jak żyć, pytajcie Aleksandrę.

Jutro, czyli w środę 12 czerwca, o godz 18, w Trafiku na Brackiej odbędzie się spotkanie z Aleksandrą Seghi, autorką "Zielonej Toskanii". Będę miała przyjemność je poprowadzić.


6 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, ze nie mozna o takich spotkaniach wiedziac duzo, duzo wczesniej. Zaluje, ze jestem tak daleko, iz nie bede mogla byc obecna. Powodzenia i milego wieczoru z autorka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam książkę; budzi tęsknotę za dobrym życiem:-)

      Usuń
  2. Mam nadzieje, ze spotkanie sie udalo... Znajomy jedzie w niedziele do Warszawy, mam nadzieje ze znajdzie czas i mi kupi bo jestem zbyt niecierpliwa na czekanie na przesylke z dostawa za granice :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się:-) niech znajomi chwilę poczeka, bo w środę jest premiera kolejnej książki, która jak myślę, by Ci się spodobała: "Dzika kuchnia" Łukasza Łuczaja

      Usuń
  3. Przegapiłem. Następnym razem zamawiam informację o takich smakowitych spotkaniach na listę mailingową RWS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie rewelecyjnie poprowadzone. Czas uplynal zbyt szybko. Mam nadzieje, ze kiedys sie jeszcze spotkamy, pozdrawiam, A. :)

    OdpowiedzUsuń